Plaćanje i dostava Ambasada Zdravlja

 
CIJENE

Sve cijene proizvoda objavljene na www.ambasada-zdravlja.hr naznačene su u valuti EUR i uključuju PDV. Cijene vrijede za 1 kom ako nije navedeno drugačije. Cijene u internetskoj trgovini mogu se mijenjati bez prethodne obavijesti, zato prilikom kupnje vrijede cijene koje su objavljene prilikom  slanja narudžbe. To ne vrijedi u slučaju da je kod proizvoda navedena pogrešna cijena. U tom slučaju zadržavamo pravo na otkazivanje narudžbe. Slike mogu biti samo simbolične i ne odražavaju uvijek stvarno stanje u cijelosti.

Podatak o rokovima moguće dostave i drugih mogućih davanja kupcu je dostupan prilikom slanja narudžbe.
 
PLAĆANJE
 
Na internetskom mjestu www.ambasada-zdravlja.hr naručenu robu možete platiti na sljedeće načine:

a) plaćanje pouzećem, iznos kupnje plaćate zaposleniku kurirske službe (DPD Hrvatska)

DOSTAVA

Dostava robe obavlja se u najkraćem mogućem roku. Za proizvode na zalihi rok dostave je 1 – 3 dana. Narudžbe primljene do 15.00 sati šaljemo isti dan. Dostava se izvršava u dogovorenom roku putem kurirske službe DPD Hrvatska,  prodavač ne snosi odgovornost za moguće kašnjenje od strane dostavljača.

Korisnik je upoznat sa svim informacijama u vezi s pravom na odstupanje, prije svega s uvjetima i načinom ostvarenja samog prava. Upoznat je sa svim potrebnim informacijama u vezi s adresom na koju se korisnik može obratiti u slučaju pritužbe i informacijama u vezi s jamstvima i servisima odnosno drugih usluga nakon sklapanja ugovora.
 
BESPLATNA DOSTAVA
 
Troškovi dostave jedinstveni su i iznose 39 kn za sve narudžbe do 399 kn bez obzira na težinu pošiljke. Za narudžbe iznad 399 kn troškove dostave naručene robe plaća tvrtka Ambasada Zdravlja.
 
OŠTEĆENJA TIJEKOM TRANSPORTA

Kupac je prilikom preuzimanja pošiljke obvezan pregledati njezin sadržaj. U slučaju fizičkih oštećenja pošiljke, u slučaju da nedostaje sadržaj i da se na pošiljci se vide znakovi otvaranja, kupac je obvezan cjelokupnu pošiljku (paket, zaštitna ambalaža, proizvodi) reklamirati dostavljaču (tj. obično DPD-u Hrvatska) koji je obvezan riješiti reklamaciju na svoj trošak ako mu se dokaže odgovornost.

Oštećenu pošiljku u nepromijenjenom stanju odnesite u najbližu poštu i popunite reklamacijski zapisnik. Molimo vas da o oštećenju pošiljke obavijestite i službu za naručitelje internetske trgovine www.ambasada-zdravlja.hr .

RAČUN I PRATEĆE OBAVIJESTI

Račun se izdaje na trajnom mediju, u pismenom obliku, s raščlanjenim troškovima, a kupcu se isporučuje istodobno s dostavom robe.

Kupac istodobno dobiva i pismenu obavijest o:

- pravu na odstupanje od ugovora te o načinima i uvjetima provedbe tog prava odnosno obavijest kada kupac nema to pravo;
- adresi na koju može poslati svoje prigovore, primjedbe, zahtjeve, izjave i pohvale;
- servisnoj službi i valjanim uvjetima jamstva;
- uvjetima za otkazivanje ugovora kada je riječ o ugovorima koji su sklopljeni na neodređeno razdoblje odnosno za razdoblje koje je duže od jedne godine.